Nowość podatki 2020 od nieruchomości i i Zadania



Nowość podatki 2020 od nieruchomości i i Zadania pracowników w przygotowania budżetu. Przygotowanie budżetu przedsiębiorstwa. Celem Artykułu jest podatki 2020 co zmieni się w pit od 1 stycznia prezentacja procesu tworzenia budżetu. Podczas jednodniowego spotkania zaprezentujemy reguły przygotowania budżetu podatek handlowy 2020 co to jest zgodne z najlepszymi praktykami controllingu obowiązującymi w tym zakresie. Zarządy przedsiębiorstw, controllerzy, dyrektorzy pionów, kierownicy centrów odpowiedzialności, kierownicy centrów kosztów. Autor artykułu to uznany ekspert, konsultant w obszarze controllingu, budżetowania, rachunkowości zarządczej również zintegrowanych systemów informacyjnych. Pracownik Katedry Rachunkowości. Członek Rady Programowej i redaktor czasopisma. Autor wielu artykułów z aspektu rachunkowości i controllingu. Zrealizował liczne wdrożenia systemów controllingu w przedsiębiorstwach na terenie całego kraju. Procedura organizowania budżetu uwzględniająca. Etapy procesu organizowania i aktualizacji budżetu. Optymalizację wyników syntetycznych. Prognozy i analizy strategiczne. Planowanie poszczególnych pozycji budżetowych przez specjalistyczne działy. Budżetowanie zadaniowe. Opiniowanie i zatwierdzanie budżetu. Zasady aktualizacji budżetu w trakcie jego realizacji. Role i zadania pracowników z różnych działów w trakcie przygotowania budżetu. Zarządu. Controllerów. Dyrektorów pionów. Kierowników centrów odpowiedzialności. Kierowników centrów kosztów. Planowane budżetu z nastawieniem na optymalizację wyników. Audyt skuteczności jako sposób identyfikacji obszarów wymagających optymalizacji. Rola controllerów w procesach optymalizacyjnych. Zasady adaptacji systemu rachunkowości do wymogów optymalizacji. Zasady konstrukcji budżetu spełnianego najlepsze praktyki controllingu. Prezentacja i peryfraza wymogów jakie powinien spełniać budżet tworzony zgodnie z najlepszymi praktykami.

Najnowsze artykuły:

Top